Tom Topp: Mer publik på matcherna då löser det sig. Att ändra till tallarna på bröstet är ett steg i rätt riktning. Shoppen kommer att sälja mer. Alla bäckar små.
Tror på torsk mot LHC ikväll som brukligt. Hoppas det blir bonuspoäng och inte 2 raka torsk, tung start isf. Kämpa!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror på torsk mot LHC ikväll som brukligt. Hoppas det blir bonuspoäng och inte 2 raka torsk, tung start isf. Kämpa!