1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902641

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: ska vi bygga större när vi inte ens kan fylla hallen idag? Pengar i sjön. Det måste finnas ett större intresse, man ska vilja gå på match trots att man får sämsta platserna i hallen. Det intresset finns uppenbarligen inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Kanske bygga övriga faciliteter (Pubar, Shop, Restaurang, Konferensrum) och det kan man bygga utanför fasaden och sedan öppna upp när det är färdigt.

Sv: Apropå nånting...
{10774}: I första hand handlar bygga ut inte om antalet publikplatser. Det är publikytorna bakom som är för små. Northpub samt ståplatspuben är ju knökfullt varje gång.
Fikautrymmerna vid kioskerna är minimala... etc etc

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Gemene människa väljer en plats på långsidan för 500kr än en plats långt upp på kortsidan för 350kr.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer