{10774}: Det är som sagt lite känsligt ämne. Även om flera hemvändare haft sina peakar i karriären redan så är dom ändå i grunden bra spelare. Nästa gång kontrakten går ut så... Jag är inte emot en förlängning, men inte till vilket pris som helst. Isåfall till en lägre peng ä tidigare så vi lösgör kapital till att värva nya spelare till en förstakedja.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nästa gång kontrakten går ut så... Jag är inte emot en förlängning, men inte till vilket pris som helst. Isåfall till en lägre peng ä tidigare så vi lösgör kapital till att värva nya spelare till en förstakedja.