1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902650

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Håller med dig till 100% kring EP, tycker också att han känns alldeles för mjuk emellanåt. Vill så jävla gärna hålla med dig om Dalle, men vet inte riktigt om jag kan göra det. Absolut att han ligger i toppen i poängligan och gör det SVINBRA individuellt.

Men vad hade vi kunnat köpa in för att laget skulle prestera bättre för de pengarna?
Återigen, jag tycker Dalle har gjort så sjukt mkt och räddat oss och hela den grejen. Men man kan inte låta bli att tänka på vad man hade kunnat haft för de pengarna i det läget där vi befinner oss nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer