Gorkyman: Många bra förslag, men man behöver komma ihåg att det är en investering som inte kommer ge avkastning i närtid utan det är något som isf kommer ge avkastning på långsikt (eftersom vi kommer behöva satsa pengar för att investera i större ytor).
Vad finns det som vi kan göra här och nu som gör att folk vill spendera mer pengar i hallen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad finns det som vi kan göra här och nu som gör att folk vill spendera mer pengar i hallen?