1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902652

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: ”har ni hört? Timrå IK har gjort gångarna bredare och lagt till fler barer och bättre sittplatser. Nu börjar vi gå på hockey!”

Jag vill inte raljera men jag tvivlar starkt på att såna detaljer kommer att dra folk till hallen. Dessutom måste det vara extremt svårt att få externt kapital/sponsorer som vill lägga pengar på puts och fix, det ger ingenting tillbaka. Att lägga våra egna pengar på det måste ju vara totalt uteslutet. Vilka egna pengar? Vi är ju pank.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Romantiken i att för evigt finnas i Sörberge är smått rörande för en som funnits 100 mil eller mer söderut sedan stenåldern. Men varje gång jag besöker matcher i Jönköping, Linköping, Växjö, eller för den delen Ängelholm påminns jag om mervärdet i en centralt placerad MODERN arena. För nästa steg i min livstid: stötta planerna i Sundsvall.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer