Eugen Sandberg: jag är en av dom som handlar ny tröja imorgon. Senaste gången jag köpte var 2020 när den någorlunda snygga varianten med långa vita ränder på ärmarna kom. Då såg den mindre plottrig ut än på väldigt många år. Efter det har dom blivit fulare och plottrigare för varje år igen. Så tanken har varit att behålla min moodell 2020 till Tallarna kommer tillbaka..... och nu är det dags
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Senaste gången jag köpte var 2020 när den någorlunda snygga varianten med långa vita ränder på ärmarna kom.
Då såg den mindre plottrig ut än på väldigt många år.
Efter det har dom blivit fulare och plottrigare för varje år igen.
Så tanken har varit att behålla min moodell 2020 till Tallarna kommer tillbaka..... och nu är det dags