1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902698

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Jag förstår, då ser vi olika på det.
Jag tror snarare det är klubbhjärtat som bankar så hårt som kan bli en tyngd att bära på, en för stor press pga av att man bryr sig så mkt om klubben.
Jokinen pratade ju om det också under kvartsfinalen mot Frölunda. Där håller jag med honom.

Vi får hoppas att de håller samma nivå som ifjol och att Lander höjer sig en nivå till , likaså Pettersson.

Hoppas på bättre match från Timrå ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nu är det fåtal platser kvar på bussarna – boka direkt innan det är för sent.

👉 Två alternativ:
🚌 Pubbussen – åk tidigare, samlas och ladda upp på pub i Stockholm.
🚌 Matchbussen – åk senare, direkt till matchen.

tikare.se/resor/
Uppladdat:

500x0-img2955_8AYyQQP2X3rf1nX.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer