Jadu: Nu verkar det som att Red Bull för tillfället är satt på paus.
"Nu meddelar SHL att ”Red Bull Overtime”-konceptet pausas.
– Det är ett koncept som våra övriga. Som ”hållna nollor” eller ”assist of the week”. Däremot är övertiden pausad nu, det är för att vi vill ha fokus på premiärveckan, säger kommunikationschefen Johanna Alba till VF.
Något slut för pausen är dock inte satt i nuläget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Nu meddelar SHL att ”Red Bull Overtime”-konceptet pausas.
– Det är ett koncept som våra övriga. Som ”hållna nollor” eller ”assist of the week”. Däremot är övertiden pausad nu, det är för att vi vill ha fokus på premiärveckan, säger kommunikationschefen Johanna Alba till VF.
Något slut för pausen är dock inte satt i nuläget.
– Den är tills vidare, säger Alba.
SHL:s andra omgång spelas under tisdagen."