steveroper: våra två, absolut svåraste spelare att hitta kedjekamrater till. Spelar tillsammans. Ja jag säger då det…
Har hemvändarnas kontrakt gått ut snart? Börjar ledsna sjukt mycket på hur man säsong efter säsong match efter match försöker rätta sig efter deras behov. Som dom uppenbarligen inte ens själva vet vad det är som fattas? Fel tränare, fel kemi, fel på ligan fel på allt faktiskt. Den berömda spegeln borde åka fram snarast.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har hemvändarnas kontrakt gått ut snart? Börjar ledsna sjukt mycket på hur man säsong efter säsong match efter match försöker rätta sig efter deras behov. Som dom uppenbarligen inte ens själva vet vad det är som fattas? Fel tränare, fel kemi, fel på ligan fel på allt faktiskt. Den berömda spegeln borde åka fram snarast.