1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902795

Sv: Apropå nånting...
lungan: Vad hände med att man har förhoppningar om att Westfält ska utvecklas i det offensiva? Inte enda match har han spelat i någon offensiv kedja, försäsongen inräknad såklart. Vad var tanken ens? Insåg man i efterhand att han saknar verktygen för det eller? 3 år skulle man bestämt skriva upp han på också. Man lär ju behöva testa honom högre upp, exempelvis med Dahlén och Wedin, där dom två sistnämnda får stå för styrkan/farten och Dahlén spelfördelare eller nått.

Dahlén - Westfält - Wedin
Heikkinen - Pettersson - Hartmann
Genborg - Lander - Lilja
Walli - Eriksson - Pääjärvi
Boyce

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
HEJA TIMRÅ Ä DOM BÄSTA HEJA HEJA HEJA 💪💪💪
Uppladdat:

500x0-fbimg1709110331672_4vcG0NFpv0YtZui.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer