Banal: Om spelarna klagar på coachen i år igen så är det fel på spelarna. Det klagades på Ante, sen fick man höra att man var missnöjda med Jokinen, nu är det isåfall dags att hålla käften och köpa det tränaren säger.
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte