1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2903614

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Sen måste jag säga. LHC var verkligen inte bra, nånstans. Tror verkligen de kan få kvala i år.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Vet inte om jag tycker det var LHC som förlorade matchen, jag tycker vi vann den. I andra så var det kepsjesus-klass på checkspelet. I tredje är det ju dom båda utvisningarna som ger LHC momentum. Fattar inte Wallis slashing där som inte ens träffar och Sundins puck out är ju bara otur. Wedins highstick lite senare fick man inte ens se repris på, den utvisningen kom sent. Tur för oss att Dahlén kliver ut som en kejsare och tar kommando över hela matchen på egen hand. Sen är Genborg en pansarvagn, han kommer bli otroligt nyttig denna säsong.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Vi ska bara få ner Örebjo i skiten också

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer