99% snack om Kronokalle å hu jävla värdelös vi ä!!! Överbetalda spelare..... Så jävlas skönt att ni blev tystade ikväll!!! 0-8 på två säsonger i Linköping... Den sviten bröts ikväll!! Ja ä så jävlas stolt för " Svensklage " ikväll 💪💪💪 VI Ä TIMRÅ IK Å VI ÖVERRASK ALLA I VINTER MÄ DALTON 🍾🍾🍾
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Överbetalda spelare.....
Så jävlas skönt att ni blev tystade ikväll!!!
0-8 på två säsonger i Linköping...
Den sviten bröts ikväll!!
Ja ä så jävlas stolt för " Svensklage " ikväll 💪💪💪
VI Ä TIMRÅ IK Å VI ÖVERRASK ALLA I VINTER MÄ DALTON 🍾🍾🍾