1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904173

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: trist att vi får hemmapremiären strax innan löning och att det dessutom är plastsjö som kommer. Blir liksom svårt att fylla hallen då detta inte lär locka den här marginalåskådaren vi så ofta pratar om. Gällande matchen tror jag på det gamla klassiska "första målet avgör". Med det sagt så menar jag att plastsjö är inte ett lag du vill hamna i underläge mot och jag hoppas vi kan köra en sån här old school Timrå 1a period hemma, där vi har ryckt åt oss en 3-0... TA BETALT!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja det är marginalpubliken som måste nås och där är det ju som så att gemene man inte som oss nördar gått och längtat efter att sommarhelvetet ska ta slut så hockeyn kan börja. Där är intresset för hockeyn ff lite ljummet

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...