1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904477

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
BaraTikare: Westfält mot Kapanen är väl så här långt ett ganska dåligt nedköp. Den där offensiva rollen och steg som Nubben och Westfält snackat om, det har jag svårt att se det kommer ske. Utvecklingspotential offensivt, de chanserna har han redan fått i Färjestad.

En bra 3:e eller 4:e center absolut, men fortfarande inte vad det här laget är i behov av. En skada på Emil.P skulle vara rätt förödande för vår offensiva kreativitet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
-Sputnik-: Jag må vara en lågbegåvad och dyslektiker för jag förstår faktisk inte ditt inlägg. Menar du att Timrå värvat Westfält för att ersätta Kapanen rakt av?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer