1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904478

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Labban: Tycker faktiskt Växjö var bättre, kan inte låta dom fortsätta ta sig in i zon sådär enkelt kommande perioder. Då blir det tufft.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Smörgåsen : Också att när de väl är i vår zon så får de spela runt ostört. Vad är grejen med det egentligen? Våra forwards gör noll nytta i försvarsspelet när de ligger 2-3 meter ifrån växjö hela tiden. Det handlar inte om att åka runt och jaga som en galning och gå bort sig utan att positionera sig smart så man pressar de till misstag

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer