BaraTikare: Hur skall man annars tänka när det är den enda "renodlade" centern vi värvat? Absolut att man bredda och värva forwards/vingar för att ersätta Hållanders produktion. Men centerpositionen är så grymt viktig går inte att ersätta på samma sätt.
Hur man än vrider och vänder på det så har vi gått in i säsongen utan en riktigt förstacenter. Inget ont om Emil.P
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Absolut att man bredda och värva forwards/vingar för att ersätta Hållanders produktion.
Men centerpositionen är så grymt viktig går inte att ersätta på samma sätt.
Hur man än vrider och vänder på det så har vi gått in i säsongen utan en riktigt förstacenter. Inget ont om Emil.P