Joaqino88: Saknar inte heller Jokinen. Tommy Samuelsson verkar vara precis det vi behöver just nu. Ska inte hylla honom till skyarna såhär tidigt på säsongen och tillskriva honom allt av äran, men märks att han varit med en stund och kan sina grejer om man säger så. Skönt också att han är ärlig och säger som det är att första perioden var usel och att Växjö fick leka för enkelt i våran zon, sen var det precis det vi rättade till i 2a och 3dje.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer