1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614938 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904854

Sv: Apropå nånting...
PuckkcuP: Växsjö blev bra jävla fucked-up ikväll håller du inte med?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: På måndag 8:20 är alla som vill välkommen till parkeringen utanför ladan, då ska vi lära oss att stava till Växjö!