Andersson: Du behöver inte vara orolig, det löser sig självmant. Snart är någon back långtidssjukskriven så är freij inne på ordinarie backpar. För övrigt var Freij rolig att se igår. När vi ändå pratar jr så har #12 har lyft sig från i fjol, vilket glädjer mig oerhört mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När vi ändå pratar jr så har #12 har lyft sig från i fjol, vilket glädjer mig oerhört mycket.