Tom Topp: Ja precis, den hypen vägde väl upp en del. Vi hade ju förmodligen inte landat en som Genborg annars till exempel.
Men jag tror att om Genborg, Freij och Sundin fortsätter att ta steg. Så lär det vara ett bra reklamfönster. Som kan göra att vi lockar kanske ännu större talanger framöver. 🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag tror att om Genborg, Freij och Sundin fortsätter att ta steg. Så lär det vara ett bra reklamfönster. Som kan göra att vi lockar kanske ännu större talanger framöver. 🙏