Rico01: Haha! Du hann precis före. Ett litet bevis på att folk utifrån överreagerade lite på Jokinen och hans "utskällningar", som jag skrev redan där och då. Att det där är vardagsmat bland alla tränare att ta ton.
Skulle man myggat både Bulan och Rönnberg så lär det vara att åka av skulle jag tippa på.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...