Nu har jag sett YT också och det som slår mig är TS. Vilken chef! Joke-inen hade sitt sätt men TS är mer konstruktiv i sitt chefskap och när han blir förbannad.
Freij kommer att bli uppgraderad på backsidan. Vilket fynd!
Blev Matchavsnittet på youtube istället för tradiga HA. Gillar det jag ser bakom kulisserna än så länge. Allt från Tommy som är rakt på sak och inte drar sig från att höja rösten lite till Daniel Karlunden och spelarna som har en spelteknisk diskussion innan match. Och Mårten som har sina inflik kring Växjö som lag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer