-Sputnik-: jag tar Boyce alla dar i veckan före Levinsson och Westfält. Dom får allt visa lite framfötter om de vill ha en plats i startuppställningen.
Sanyet: Ok. Njae, jag må ha mina synpunkter kring Westfält. Men det har med grunderna att vara en ledande spetsspelare att göra.
Westfält är en helt annan kaliber än Boyce, vad gäller att spela för samma roll i en 4:e kedja. Hur mycket man än gillar Boyce, så måste man lägga känslorna åt sidan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer