Söderöver: de ja hör från några med lite insyn är att de är en jävla stämning inom laget just nu. asså inte bara för att vi satt 3 raka utan att gruppen går jävligt bra ihop . övertygad över att de är mycket ts förtjänst som är lugn o trygg.
sen hjälps de väl av att alla pratar samma språk o att vi är rätt homogena men ändå 😅
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
sen hjälps de väl av att alla pratar samma språk o att vi är rätt homogena men ändå 😅