Patrick Polly: En fundering till. Jag har nog undermedvetet sågat lagbygget utifrån hur det såg ut förra säsongen med Jokinen som tränare.
För jag tror ärligt talat att vi hade kunnat få det riktigt tufft om Jokinen skulle tränat detta lag och om han vägrat justera saker från förra säsongen.
Som jag nämnt förut så hade det varit intressant att ha sett vad TS skulle fått ut av förra säsongens lag. Jag är rätt övertygad att vi fått ut mer av en sån som Näkyvä som sagt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För jag tror ärligt talat att vi hade kunnat få det riktigt tufft om Jokinen skulle tränat detta lag och om han vägrat justera saker från förra säsongen.
Som jag nämnt förut så hade det varit intressant att ha sett vad TS skulle fått ut av förra säsongens lag. Jag är rätt övertygad att vi fått ut mer av en sån som Näkyvä som sagt.