eltifoso: Hallå Pöjken 🙂 Jag kann bar håll mä dä. Jokkinen var bar ett ' Affischnamn ' å en ståfil!! Visst ä dä fantastisk att man kann dra ett par 100 extra tä hallen männ dä på is dä gäll!! TZ ä fantastisk och dä va läng senn Ja så Timrå så kompakt å krig för varann!! Glädje ung å rutin en härli mix 💪💪💪 Dä komm bär frukt långt i vinter å SLUTSPEL ä redan dä 🥳🥳🥳
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kann bar håll mä dä.
Jokkinen var bar ett ' Affischnamn ' å en ståfil!!
Visst ä dä fantastisk att man kann dra ett par 100 extra tä hallen männ dä på is dä gäll!!
TZ ä fantastisk och dä va läng senn Ja så Timrå så kompakt å krig för varann!!
Glädje ung å rutin en härli mix 💪💪💪
Dä komm bär frukt långt i vinter å SLUTSPEL ä redan dä 🥳🥳🥳