1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906554

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ja det ha du rätt i å rens runt mä 5 m klubban i försvare 💪💪💪

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bland många glädjeämnen inledningsvis undrar jag om inte uppvaknandet av våra hemvändare är det största. Ryktet om Lander och Dahléns död är inte bara överdrivet, det är totalt inaktuellt. Tillsammans med Wedda och EP d.ä. visar de ä n t l i g e n lite dominans därute! Ingen av dem faller igenom f.n. även om produktionen, frånsett Dahlén, kanske Inte får nån att höja på ögonbrynen. Men pondusen, rörelsemönstren, kroppsspråket...allt stinker storkukslugn om dem nu. De ÄR loket, de driver laget.
JJ ska såklart också hyllas men han är lite utom tävlan och att vår målvaktssida imponerar var jag mer inställd på

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer