1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906571

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Låt vara att "uppvaknande" är en smula overkill gällande formuleringar för dessa herrar. Men sanningen är ju att kraven på dem är skyhöga. Herregud....när de kom "hem" en efter en för några säsonger sedan tänkte åtminstone reptilhjärnan hos mig att nu jävlar! Nu jävlar är det nästan orättvist mot övriga lag, dela nya lag om det ska bli spännande. De har precis som dina siffror visar inte på nåt vis floppat. Men, åtminstone i min värld, inte heller varit så dominanta som jag föreställde mig. Och Lander, Dahlén och EP har fått sin beskärda del av missnöje här. Till viss del rättfärdigat men såklart också överdrivet. Det jag menar är väl att det som de visat i inledningen vibbar känslor man hade inför deras återkomst, dvs d o m i n a n s. Jag tycker de har en helt annan aura runt sig jmfrt med de senaste säsongerna

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer