1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906585

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Helt inne på din linje, jag tror inte han petar någon faktiskt. Tror snarare han kommer vara 8e back i början för att känna på och komma in i matchtempot. Sen får tiden utvisa om/när han tar en ordinarie plats i topp 6. De jag tror hamnar utanför laget senare är Pilö och/eller Freij men det är högst osäkert. Freij tappar vi kanske i dec/jan till JVM så vi behöver ju bredden på backsidan som vi har nu. Väldigt lyxig känsla må jag ju säga att kunna välja o vraka bland backar på det här sättet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: tror inte heller de är dumt att matcha in ps försiktigt i början o låta honom komma in i tempo i lugn o ro nu när vi inte har någon panik att få in en ny kropp . har svårt att se att han inte går in på 6st ju längre säsongen lider dock eftersom han var vår bästa back förra året.

hade nog vela se Svensson o Freij i ett par o kanske inte dumt att köra ett 4e back par några matcher nu med dom 2 så får mindre spel tid men ändå lira med varandra

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer