1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906785

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: 12 olika spelare med poäng är 4e sämst i ligan. Men min poäng är att Dahlén legat bakom det mesta. Hattrick mot Linköping där han gör 2-1, 3-1 och 4-2. Rätt avgörande. Sen har han 1a assist till avgörande målet mot Växjö och även mot Färjestad där Wedin kan lägga in pucken i öppen kasse. Ganska tydligt att han har överlägsen impact på offensiven bland forwards. Heikkinen Lilja, Eriksson har 0 mål tillsammans. Men, det är som sagt 4 matcher vi pratar om. Men ovan nämnda spelare bör nog ligga på runt 20 pinnar för att det i slutändan ska vara godkänt. Om nu inte Dahlén håller sig skadefri och fortsätter vara direkt avgörande i 48 omgångar till.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Konfettiregn värt namnet i Avicii Arena.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer