Peja: Wikegårds Gubbgården. Man halkade upp på ett bananskal. AIK hade dom i brygga i finalen och hade enligt mig till 100 procent gått upp. Om man inte hämtat in Gidlöf. De svajade rejält på målvaktssidan innan dess.
Tycker man bör ändra dessa clown regler. Och inte kunna hämta in mitt i ett brinnande finalspel. Särskillt inte med ett fåtal matcher kvar i bäst av 7.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man halkade upp på ett bananskal. AIK hade dom i brygga i finalen och hade enligt mig till 100 procent gått upp. Om man inte hämtat in Gidlöf.
De svajade rejält på målvaktssidan innan dess.
Tycker man bör ändra dessa clown regler. Och inte kunna hämta in mitt i ett brinnande finalspel. Särskillt inte med ett fåtal matcher kvar i bäst av 7.