Peja: Wikegårds Gubbgården. Man halkade upp på ett bananskal. AIK hade dom i brygga i finalen och hade enligt mig till 100 procent gått upp. Om man inte hämtat in Gidlöf. De svajade rejält på målvaktssidan innan dess.
Tycker man bör ändra dessa clown regler. Och inte kunna hämta in mitt i ett brinnande finalspel. Särskillt inte med ett fåtal matcher kvar i bäst av 7.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man halkade upp på ett bananskal. AIK hade dom i brygga i finalen och hade enligt mig till 100 procent gått upp. Om man inte hämtat in Gidlöf.
De svajade rejält på målvaktssidan innan dess.
Tycker man bör ändra dessa clown regler. Och inte kunna hämta in mitt i ett brinnande finalspel. Särskillt inte med ett fåtal matcher kvar i bäst av 7.