Zäta75: Ja och jag måste faktiskt medge att efter man sett tröjorna där ute på isen, sittandes på våra spelare så blir de bara snyggare och snyggare (tröjorna alltså). Fast jag håller med Söderberg som i sin artikel gillar de gamla tröjorna med Detroit stuket bäst, så är detta ett stort steg framåt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fast jag håller med Söderberg som i sin artikel gillar de gamla tröjorna med Detroit stuket bäst, så är detta ett stort steg framåt