steveroper: Tror att vi har ett jävligt bra lag som de är just nu o vi ska vara som LillKenta sa ÖDMJUKA o bara låta grabbarna spela som Joe vill de räcker väldigt långt de!!🇱🇸🤣🤣🤣
steveroper: lite samma med Oliver Johansson. Har spelat mellan 6.43 och 9.37 hittills på 4 matcher med LHC. Och inte lär det blir mer speltid i moraset LHC. Hur tänkte han och de omkring honom?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer