eltifoso: Som timråit blir man nästan paranoid när det går för bra, redo för en tjuvsmäll närsomhelst. Timrålogiskt nu när man släppt lite på garden bör det komma ett riktigt magplask och några ordentliga långtidsskador på det eller ekonomiska bekymmer. Inga sobril intagna ännu men de ligger redo att förtäras i medicinskåpet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...