Tjena! Jag och en kompis tänkte gå på matchen ikväll och självklart vill vi sitta nära eller i stå i bortaklacken. När jag går in på djurgårdens hemsida står det däremot att alla bortaklacksbiljetter är reserverade till supporterföreningen och jag hittar ingen info på vår hemsida. Kan någon guida mig hur jag ska gå tillväga eller är det slutsålt?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...