steveroper: Tror dom har mer självförtroende än matchen innan mot FHC. Nykomlingar brukar ha fördel på hemmaplanen där majoriteten av vinsterna brukar komma. Vi har inte lirat på hovet på flera år + fullsatt dvs 14,000 på plats en lördag kväll. Tror på DIF men hoppas på Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror dom har mer självförtroende än matchen innan mot FHC. Nykomlingar brukar ha fördel på hemmaplanen där majoriteten av vinsterna brukar komma. Vi har inte lirat på hovet på flera år + fullsatt dvs 14,000 på plats en lördag kväll.
Tror på DIF men hoppas på Timrå.