JonteD: Vi kan ju sitta där på våra höga hästar och vara allmänt stöddiga mot alla och envar. Det måste man väl unna sig när det går bra? 😄 Det sitter säkert nån nolaskogsare i ett anonymt hörn och njuter i smyg av att titta på riktig hockey.
Allvarligt så funderar jag på att åka ner med barnen och hälsa på farmor nästa helg. Luleå hemma!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...