steveroper: Hinken på det. Den mest överskattade sportchefen därute? Modo hade väl högre spelarbudget än oss förra säsongen till och med.
Ok visst att LHC och HV är bäst i klassen på kastade pengar i sjön, Leksand med kanske(föregående år som satt dom i deras sits nu.) Men Modo är på nått sätt med i leken kan jag tycka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ok visst att LHC och HV är bäst i klassen på kastade pengar i sjön, Leksand med kanske(föregående år som satt dom i deras sits nu.)
Men Modo är på nått sätt med i leken kan jag tycka.