-Sputnik-: har nog Levinsson kvar istället för EP, för han tillför inget ,slarvig å klen ligger på isen efter minsta närkontakt å visar upp ett allmänt lojt kroppsspråk
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelar han inte bättre än så här så förstår jag att han inte fått så mycket speltid.
Men då hade det varit bättre att sätta honom i 4:e kedjan kan jag tycka!
Erikssons dimension behövs för att lyfta 3:e kedjan ihop med Lilja och Heikkinen!