-Sputnik-: JahoppDetta var nog Gonatt. När vi inte visat mycket innan i viljan att ta tag i detta. Känns tröttkört mentalt. Bara ladda om för tisdagen då.
Pallar inga 6 matchers förluststreakar denna säsong!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Känns tröttkört mentalt.
Bara ladda om för tisdagen då.
Pallar inga 6 matchers förluststreakar denna säsong!