Modano: Så e de men varför har så många tyckt att Jonte ska bänkas en lugn fråga när han e en i laget som står upp o gör de han ska o många vill göra samma sak men ibland funkar inget!!🇱🇸🇱🇸😎
JonteD: Jonte är helt fantastisk offensivt och mycket viktig för laget. Ingen som tycker annorlunda. Dock så är han ibland en katastrof i egen zon. Verkar helt vilsen. Kan han utveckla den delen så skulle han bli komplett och bli en NHL spelare. Samtidigt får vi vara glada att han stannat i TIK. Kommer nog att göra många viktiga mål i år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer