Nisse på Mon or: Känslan är att Pääjärvi lär kunna spela på ett billigt 1-2 års kontrakt eller nått om man förlänger. Sen så säger han ju själv i artikeln att Sundsvall kommer bli deras hem även efter karriären. Då de flängt runt en del i hans karriär.
Så själva husbygget har väl inte så mycket att göra med nästa kontrakt heller riktigt. Även om jag tror att han lär få ett kontrakt på nått år till som sagt. Om kroppen håller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...