1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2928723

Sv: Apropå nånting...
FrOllik: första perioden igår tycker ja är en av de bästa ja sett mot fbk borta. mycket moget o stundom respektlöst mot motståndet .

frågan är om man hellre väljer match bilden mot örebro där vi totalt kör över men gör inte mål ?
vi tog alla 3p mot förjestad i deras hemmaborg. titta va många färjestadare skriver de är inte alls nöjda o sett många som tycker timrå utmanöverade dom perfekt.

hoppas också offensiven blir stabilare men matchen igår finns inte mycket negativt i min bok o vi har nu i år tagit 2p mer en förra året på lika många matcher. gjort 7 mål färre så de här miljonerna poäng vi skulle tappa iom hållander o kapanen till nhl stämmer ju inte helt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Dock så kom ju Oliver Kapanen lite senare. Så med detta målsnitt om det fortsätter, kommer ju innebära rätt mycket mindre mål gjorda.

Vi är fortsatt rätt dåliga på att ta oss till A lägen, alltså inte bara dålig effektivitet som måste upp.

Vi behöver skruva ännu mer på offensiven om detta skall hålla över tid.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer