Ojh-Ajh: Spelmässigt kontrollerade vi den enormt trygga 2-1 ledningen i hela tredje hemma mot Växjö tidigare i höst på ett bra sätt. Målmässigt kändes det allt annat än tryggt
steveroper: Knappast svaret, om vi nu ska grotta en stund i det hela. Helt jämn match som Växjö trots allt ledde efter första. Slumpmål till seger. Knappast att "kontrollera från början til slut", haha.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...