steveroper: Inte bara sportchefernas fel i den klubben. Inte det bästa klimatet att arbeta i. Med en sportslig ledning som inte verkar göra många rätt.
Snacka om haveri från att ha varit en av maktfaktorerna i SHL, till vad de är nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Snacka om haveri från att ha varit en av maktfaktorerna i SHL, till vad de är nu.