Heiki, Eriksson (såg ni när Svensson åker med puck i egen zon och söker 12 som släpar i vändningen? Ser ni hur Eriksson verkligen anstränger sig för att inte röra pucken och låta den gå till icing ist) Lilja som undviker allt nu! Vill vara en meter fel hela tiden så han inte måste ta en kamp!
Den där jävla formationen kan man bygga om eller låna ut till bobkatterna!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Heiki, Eriksson (såg ni när Svensson åker med puck i egen zon och söker 12 som släpar i vändningen? Ser ni hur Eriksson verkligen anstränger sig för att inte röra pucken och låta den gå till icing ist) Lilja som undviker allt nu! Vill vara en meter fel hela tiden så han inte måste ta en kamp!
Den där jävla formationen kan man bygga om eller låna ut till bobkatterna!
Nu blir jag arg! Bidra för fan!!!!!