-Sputnik-: Problemet, när vi tappar Dahlén, är att idag bär han upp hela laget, det finns inte två tillgängliga spelare för oss att värva som kommer betyda lika mycket. Har också varit kritisk mot Dahlén men man ser ju nu att han bör upp hela klubben.
Nubben ska ha cred för att han kliver fram och tar ansvar när finnarna drar men hans värvningar är under all kritik. Har vi råd med fler nubbenvärvningar?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nubben ska ha cred för att han kliver fram och tar ansvar när finnarna drar men hans värvningar är under all kritik. Har vi råd med fler nubbenvärvningar?