Labban: hemvändarna fick fina långa kontrakt på gamla meriter..vilket omöjliggör spetsvärvningar .ingen av hemvändarna förutom Dahlen är något som man kan benämna spets... Dahlen är den spets vi har råd med ..resten bredd el billiga juniorer..Genborg har potential att vara spets men att lasta sådan ok på en 18 åring är alldeles för mycket begärt.. Fler måste kliva fram...wedin ep Heikkinen tex...men de gör de inte .tyvärr.. kan bli en tung säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fler måste kliva fram...wedin ep Heikkinen tex...men de gör de inte .tyvärr.. kan bli en tung säsong.